Preluarea unei firme
Pașii ce trebuie urmați pentru preluarea unei firme de exercițiu sunt prezentați mai jos:
1.Înregistrarea firmei de exerciţiu în baza de date
În cazul în care echipa de elevi care funcționează în firma de exercițiu se modifică( de regulă după 2 ani de funcționare) și există cont pe platforma ROCT, NU MAI TREBUIE CREAT ALT CONT; se va activa cel existent și vor fi actualizate informațiile existente în cont, pe baza documentelor de preluare scanate și trimise prin mail, la adresa firma.de.exercitiu@roct.ro.
2.Completarea documentelor necesare pentru validarea firmei
Pentru ca firma de exerciţiu să devină activă atât pe platforma roct.ro cât şi în programul Firma de exerciţiu, este necesară completarea documentelor de mai jos, verificarea acestora împreună cu profesorul coordonator şi transmiterea lor, scanate și prin e-mail, la adresa firma.de.exercitiu@roct.ro. Formularele pot fi descărcate din secţiunea Firme de exerciţiu – Documente - Formulare necesare pentru preluarea unei firme de exerciţiu
- Act adiţional la actul constitutiv
- Cerere de eliberare a cazierului fiscal pentru firma de exerciţiu
- Contract de cesiune pentru firma de exerciţiu
- Contract de închiriere pentru firma de exerciţiu
- Declaraţie
- Formular pentru înregistrarea în baza de date
- Hotărârea adunării generale
3. Validarea firmei de exercițiu şi primirea documentelor oficiale
Pe baza documentelor transmise de către firma de exerciţiu, ROCT activează firma de exercițiu în rețea. Din acest moment firma începe să funcţioneze cu alţi acţionari, alături de celelalte firme, având posibilitatea să realizeze tranzacţii virtuale şi să participe la târguri ale firmelor de exercițiu din țară și străinătate.